Dr. Farkas Eszter a Semmelweis Egyetemen végzett gyógyszerészként, jelenleg egy gyógyszerészeti cégnél dolgozik. Számos szakmai és természettudományos ismeretterjesztő tanfolyam lebonyolításában vett részt, iskolai, megyei, országos és nemzetközi szinten is. Minden korosztállyal is szívesen foglalkozik, legyen szó óvodáskorúakról vagy érettségire készülőkről.
Képzésének célja elsősorban a természettudományok iránti figyelemfelkeltés és az alapvető kémiai összefüggések játékos megtanítása. Ennek érdekében látványos kísérletekkel mutatja meg a kémia, fizika és biológia szépségeit az ötödikeseknek, akik az iskolában még nem tanulják e tárgyakat. Így a logikus gondolkodás kialakítása mellett fontos célja az is, hogy diákjaink később ismerősen mozogjanak e területeken.
Dalma a Szent István Egyetemen végzett természetvédelmi mérnökként. Gyerekkori táborozásai alkalmával ismerte meg a természetvédelem szépségeit, és már akkor úgy határozott, hogy ezen a területen fog a későbbiekben elhelyezkedni. Így is alakult, jelenleg a Duna-Ipoly Nemzeti Parkban dolgozik ökoturisztikai referensként és környezeti nevelőként. Még erősebb elköteleződés alakult ki benne a természeti értékek védelme iránt, miután részt vett a 2018-as Ifjú Kócsagőr Programban, ahol beleláthatott a természetvédelmi őrök mindennapjaiba, megtapasztalhatta mennyire összetett a természet védelméért folytatott munka. Célja lett megismertetni és megszerettetni a gyerekekkel az őket körülvevő természet kincseit, és megtanítani számukra mennyire fontos napjainkban ezek megőrzése és védelme. Életének egyre szervesebb részét képzi a fenntarthatóság és a hulladékmentes életmód, így ennek megfelelően igyekszik mindennapjait kialakítani. Szívesen osztja meg tapasztalatait, mert nagyon fontosnak tartja, hogy a gyerekek már minél fiatalabb korukban betekintést nyerjenek, és megértsék, mennyire lényeges a környezettudatos életmód, és lássák, hogy milyen könnyen, mennyit tudnak maguk is tenni a Földünkért.
András közgazdász, elismert pénzügyi szakember az MCC oktatója 2016 óta, 2022-től a mentoroktatóként a pénzügyi tudatosság kurzusokat koordinálja. Emellett saját vállalkozásaiban azon dolgozik, hogy munkatársai professzionális vagyonkezelési szolgáltatást nyújtsanak az ügyfeleiknek. Több tehetséggondozó, vezetőképző és egyetem rendszeres előadója pénzügyekkel kapcsolatos témákban. A TV2-n jelenleg is futó PénzÜgyesek című pénzügyi vetélkedő állandó szakértője valamint a FIT Kaland Tehetségverseny zsűritagja. Munkája mellett közösségi médiára gyárt edukatív tartalmakat, hogy minél több fiatalnak és felnőttnek segítsen pénzügyileg tudatosabbá válni. A kurzusa során olyan különböző élménypedagógia elemeket jelenít meg csoportmunkái során, mint a közösségi élmény, kreativitás, problémamegoldás. A foglalkozáson megismerkedhetünk számos gazdasági fogalommal, brainstorming után vállalkozást alapíthatunk és megtudhatjuk, mi szükséges ahhoz, hogy egy sikeres pitch után befektetőt kapjunk. Szabadidejében szeret futni, síelni, vitorlázni és önkéntesen segíteni nonprofit szervezeteknek.
Nagy Zsombor szeret játszani. Játszik az Orlai Produkciós Irodánál színházi nevelési szakemberként, játszik az iskolákban, ahol tanít, játszik a táborokban, a fesztiválokon, játszik kicsikkel és nagyokkal, hátrányos helyzetűekkel és autistákkal. Nem véletlenül végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetem drámainstruktor szakán, ahol – meglepő módon – játszott.
De nem akárhogy játszik. Szeret csapatban lenni, sok emberrel, akiket (újra) megtanít játszani. Együtt játszik velük az élet nehéz és kevésbé nehéz dolgairól, színházi előadások által felvetett témákról. Szeretné megismertetni az emberekkel a színház játékos világát és megmutatni, hogy mindenki csinálhat színházat. Emellett pedig szereti fejleszteni a saját és a többiek szociális érzékenységét, koncentrációját, kiállását és önismeretét. Ha pedig kikapcsolódik, akkor zsonglőr labdákkal játszik.
Dénes az Országos Mentőszolgálatnál dolgozik főállásban 2001 óta. Jelenleg a Dunakeszi Mentőállomás vezetője, és mellette az Országos Katasztrófavédelem Hunor nemzetközi mentőszervezetében is teljesít szolgálatot. A Nimrod Sepcial Rescue Katasztrófavédelmi alakulat vezetőjeként számos extrém helyzetben kellett már bizonyítania.
Több éve tart mindenféle korosztálynak Mentéstechnikát és alapvető elsősegélynyújtó tanfolyamokat. Korábban dzsúdóedzőként tanított kisiskolásokat, és nagycsaládosok gyerekeit táboroztatta önkéntes munkaként.
Kornél 2016 óta foglalkozik robotika és programozás oktatásával, több nemzeti és nemzetközi robotika verseny főbírója, designere. Robotika workshopok, képzések és táborok oktatója. A robotika és programozás mellett, a fiatalok kompetencia fejlesztése számára minidig is fontos volt. Munkájában mindig nagy hangsúlyt fektet a programozáshoz kapcsolódó készségek fejlesztésére is, nem csak a tudás átadására.
Rácz Linda 2017-től dolgozik a FIT Programban, előbb miskolci régiókoordinátorként, majd 2024-től oktatóként és mentoroktatóként. Művelődésszervező diplomáját film- és videokultúra terjesztő menedzser, valamint gyermek szabadidőszervező szakirányokon szerezte meg és elvégezte az újmédia pedagógia képzést, amelyekre alapozva oktatja a Média és filmes ismeretek kurzust. Szociális menedzser és coach végzettségek megszerzésének köszönhetően pedig a FIT-es munkája mellett gyerekeknek tart coachingot.
Linda a Fiatal Tehetség Programot lenyűgözően jól felépített oktatási programnak tartja, amiben helyet kapnak a médiumokkal kapcsolatos kurzusok is. Képzési célja, hogy oktatótársaival közösen, a FIT diákokat az izgalmas média biztonságos használatába vezessék, és megmutassák nekik az önkifejezés, alkotás örömét. Hiszi, hogy a digitális világ jó hely, ha a gyerekek megismerik és megtanulják tudatosan használni azt.
Orsi jelenleg a Kroki belsőépítész stúdió tagja. Építész diplomáját Soproni Egyetemen szerezte, ahol többek között az Építészinvázió című programsorozat főszervezője volt. Tanulmányai mellett regnumi gyermek táborokban szerzett tapasztalatot a fiatalokkal való foglalkozás terén. Egy évet a Nápolyi Művészeti Akadémián tanult, azóta még fontosabb számára az építészetről, mint művészetről való gondolkodás. A FIT program keretén belül kitűzött célja, hogy a gyerekek, a kreatív és konstrukciós képességeiket is kibontakoztassák és játékos feladatok által bepillantást nyerjenek a térbeli szerkezetek tervezésébe.